12 years ago
Friday, May 23, 2008
امتحانات
امتحانات امتحانات
امتى حتخلص :(
بس برضه مش عايزاها تخلص
ده جنان ده ولا ايه ههههههه
ماينفعش يبقى فى كليه ومدرسة من غير امتحانات ويريحونا
Posted by سلسبيل at 10:03 AM 0 comments
Thursday, May 22, 2008
لقاء ..بعد الفراق
لقاء.... بعد الفراق
مرت السنون
ولكن لم أنساك
تذكرتك فى كل لحظة
ولكن
لم اتخيل رؤيتك بعد الفراق
وفى يوم مشرق
كنت ذاهبه الى مكتبى
رأيتك نعم رأيتك
وتلاقت عينانا بعد الفراق
فأرتجف القلب لرؤياك
وقفت اتأملك فى صمت
وكأن روحى تعود الى جسدى
بعد طول فراق
تدافعت فى ناظرى الذكريات
تذكرت كم احببتك
وتذكرت كم قلت لى احبك
فأرتسمت على شفتاى بسمة
لم تدم طويلا
حين تذكرتك
وانت تكتب كلمة النهاية بيديك
فسال الدمع من قلبى
وصمتت عيناى عن الدمع
ترفقت بفؤداى
فأشحت بوجهى عنك
فلن اكون مجدداً اسيرة لك ولحبك
وانتهى اللقاء بعد الفراق
بفراق جديد تتجدد معه الاحزان
سلسبيل
22/5/2008
Posted by سلسبيل at 2:25 PM 0 comments
Tuesday, May 13, 2008
وعد ... كاذب
اعــــــــــــــــــــــــــدك
لن اتركــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــك
قلتها يوماً
وآمنت بها كما آمنت بحبك
وفى احدى الليالى الحالكة
بحثت عنك طويلا
ولكن
لم اجدك
وعدتنى يوما بعدم هجرى
وهجرتنى
الى هنا كانت نهايتنا
لا
بل اقصد نهايتى وحدى دونك
Posted by سلسبيل at 10:02 PM 0 comments
Subscribe to:
Posts (Atom)





